Little Thing..
Status

Rindu dekat crush :*
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
My Little Cats
Tuesday 1 January 2013 • 00:49 • 0 comments
Assalamualaikum :D


Kali ni aku nak post pasal haiwan peliharaan aku :) . Aku menjaga kucing2 aku nih dah lama dah , dalam 2 tahuin . Sekor betina dan 2 jantan . Mereka memang AWESOME . Mereka buat keluarga aku sentiasa happy , cera , geram and lain2 :) . Kucing aku ada tiga ekor .

First :


Nama dia is Mak Kucing atau Mak Miaw . Pelik kan ? But who care right . Asalkan dia tahu nama dia apa . Dia ni garang , sangat garang . Aku pun dah banyak kali kena cakar dengan dia -,- . Hehe . Tapi tak kisah lah tuh . Aku tetap sayang dia .

Secound :


Ini pulak Black or Blacky . Perangai dia ni macam pondan sikit . Hehehe . He's nice , tak garang and manja sangat . I love this cat too :D .

Lastly :


Yang ni pulak Boboy . Dia tak garang dan tak manja . Dia macho . Haha :D . Inilah kucing kesayangan aku . And Boboy ni anak angkat aku :D . Siapa2 je yang sakiti boboy . Remember this word ---> YOU WILL BE MY HATERS !!!! Love this cat too :) .

Itulah ketiga-tiga kucing kesayangan aku . Kepada  readers yang geli dengan ayat aku , entry aku , tulisan aku dan sebagainya , I'M SO SORRY :) . Tak ada manusia yang sempurna di dunia ini kan ? Sorry kalau entry ni sikit . I get a go . Chaw !! 

Happy New Year !!! 
Hope this year can be a best ever year in our life .
Thanks for reading <3
Assalaamualaikum . 




FUTURE

Hello


Annyeong . Thanks for coming . This just a simple blog . Lazy to edit too much . Ehehheheh :D


Shout !
Guys , let's chitchat :D


Memory
This is story about my life . My weird life . Hoho .

BTOB - 2nd Confession ツ




Big Clap!


Template :Masterly_elmo
Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
Pictures : We Heart It
Edited by : Azwa